Ett bevis på våra olikheter! (Moi)

Arrogant: Nope
Osäker: Det kan hända, men oftast inte.
Trött: Inte f.r.o.m idag!
Intressant: Självklart, hallå!
Smart: Om jag anstränger mig =)
Barnslig: Absolut.
Liten: Om du menar längd så jo tack, den enda i släkten typ. Tack mamma & Pappa!
Lätt: som en fjäder (fingrarna i kors)
Rolig: Tror det.
Pratglad: med dom jag trivs med.
Frågvis: Vadå frågvis?
Organiserad: Önskar att jag vore det.
Hälsosam: emellanåt.
Blyg: Nej.
Attraktiv: Om jag är, hallå!!



Lätt uttråkad: Nä, finns alltid nåt att göra.
Vegetarian: MMmmm en god saftig biff....
Besatt: Ja av min son.
Pålitlig: Ja
Filosofisk: njae..kan jag inte påstå att jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0