ARGGGG!

Hade skrivit värsta långa inlägget när hela skiten bara försvann och nu är klockan snart 00.00 och jag tänker inte skriva om skiten.

Kortfattat: Jag lever, vilken hunk Vera!, jag smårenoverar hemma, före och efter bilder kommer till veckan när allt är klart, håller även på med en hemsida, har tvätt upp till öronen, huset måste städas......

..... och på söndag är det 1:a Advent... AAAhhhhhh.

Då SKA jag sitta med färdigpyntat hus och lite glögg på kvällskvisten, men hur detta ska gå till vet jag inte för jag jobbar hela dagen imorgon. HJÄLP!!

Varning för skitkass bildkvalité!





Ni som vet hur det såg ut innan ser att det är lite skillnad, men jag ska lägga ut förebilder (i bättre bildkvalite) sen så får ni se skillnaden. Jag säger bara black and white!!

G-natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0