Tjaba tjena hallå...

Oj vad tiden kan gå fort känner jag, såg att jag inte bloggat på en vecka och vart alldeles förvånad att Vera av alla slängt in en massa inlägg på rad You go girl!

Är en aningen avis att tjejrna varit iväg på New Moon och inte jag... MEN jag har verkligen inte kunnat hur mycket jag än velat .. Jag var ju ändå nästan på väg att åka 36 mil för att se premiären men efter en riktigt funderare så bestämde jag mig för att inte göra det.
Har en tjejkompis kvar som inte har sett den och som vill se den så vi ska väl bestämma en dag som vi kan sticka iväg utan barn och sambo .... hahaha
Man tar väl inte med sig tårta på kalas som det så fint brukar heta, haha (LOVE you honey *blink* *blink*) - Hör av mig Vera om du vill se den igen ;)

Vera, nu verkar Julbordet bli av här hemma så jag kommer nog inte in till stan den 5:e så vi måste boka i en dag nu så vi kan träffas alla girls, eller hur var det nu med en gång i månaden .... man är seriöst inte bättre =)

Nä nu väntar sängen och ett par timmars sömn innan klockan ringer
               

Natt natt!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0