costumes are on the way

Nästa helg är det som ni kanske vet Halloween och jag ska gå på min absolut första halloweenfest tillsammans med min Honey. Jag tror att jag letat efter nåt i snart två veckor men inte fastnat för något......eller min önskan var så klart att vi skulle klä ut oss till



Vampyrer!
MEN det ville inte min andra hälft så det var bara att se sig om efter något annat.
Det finns verkligen en del sjuka saker i utklädningsväg, kolla bara på dessa nedan.






Hur gör man när man ska skaka hand och är utklädd till Barbien?
...och den med en massa dockor tror jag väl kanske är lite mer åt konsthållet.

Jag hade tre dräkter som jag valde mellan och det slutade med att M fick bestämma min utstyrsel, för annars så hade jag velat tills det var försent.

Vi kommer komma som XXXXXXXX & XXXXX .... Det blir nog riktigt coolt.
Nä nu blir det till att lägga sig.... Gnatt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0