Sax, Strumpbyxor, Leggins och Fantasi!

Jag ska som jag nämnt i tidigare inlägg på Halloweenparty nästa helg och ska då ha ett par "trasiga" strumpbyxor /leggins på mig, men istället för att köpa ett par för 129:- så tänkte jag till.
Jag har väl som dom flesta tjejer en hel del leggins och strumpbyxor och då tänkte jag att varför köpa mig ett par för 129:- när jag kan göra dom själv.
Så allt du behöver är en sax och lite fantasi...sen går det att göra precis som man vill, och med olika färgkombinationer så kan man faktiskt få till riktigt läckra saker.

Här kommer några som jag klipp sönder och det är dom längst ner som kommer att sitta på mina ben nästa helg!
Klipper nog lite fler hål tror jag...äh jag får se för i värsta fall om det misslyckas är att ta ett par nya och börja om från början.





Dessa Bronx skor med tre snygga spännen köpte jag på Sko Uno på Gamla Brogatan i Stockholm för säkert 5 år sedan men dom är knappt använda och är faktiskt riktigt tuffa.
Ser ut som man har storlek 45 i dom fast det är 38:er elr 39.... äh skitsamma... snygga är dom!


Kommentarer
Postat av: Karin

coolt:)

2009-10-22 @ 16:08:17
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: S@tu

Wow... hot stuff baby ;-) Ha de så jättekul på partyt... dina leggings kommer göra succé!



Sv: Suck... jag behöver ett antivirusprogram till mig själv!!

2009-10-22 @ 16:50:39
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: smäm

jag gillar den med rosa under. smart.

2009-10-22 @ 16:54:24
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0