πρόκληση

πρόκληση är grekiska och betyder utmaning....och detta är precis vad jag har fått mig.
Jag har blivit utmanad av Satu och det går till på detta vis:

Regler:

Det här är svårare än du tror!
Kopiera detta till din blogg,
Utmana 5 personer och berätta det för dem, samt personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1)!

Lycka till!

1. Vad heter du: Caroline
2. Ett ord på fyra bokstäver:Cuba
3. Flicknamn: Celine
4. Pojknamn: Carl
5. Yrke: Chafför
6. Färg: Cerise
7. Klädesplagg:Cardigan
8. Mat: Chili con Carne
9. Sak i badrummet:Citrondoftande ljus
10. Plats/stad: Charlottenberg
11. En orsak att vara sen: Centerpartiets Maud Olofson var på tv:n.....(elr not!!)
12. Något man skriker:cock fucker!!!
13. Film: Copycat
14. Något man dricker: Citronsaft
15. Band: Caracola
16. Djur: Chinchilla
17. Gatunamn: Carlavägen
18. Bil: Cadillac
19. Sång: Cara mia

Jag i min tur utmanar Angie och Vera så klart, men även Nina Anna & BecKan


Kommentarer
Postat av: nina kartal

hej! tack! supergulligt att du utamnar mig. men jag hinner faktiskt inte göra detta nu :(

haha satt och tänkte igenom några och en del fick man ju verkligen fundera på! rolig var den iaf. förlåt att jag inte utmanar vidare :)

2009-10-15 @ 21:41:04
URL: http://ninakartal.blogg.se/
Postat av: S@tu

Hahaha... Centerpartiets Maud!?!? Ja, varför inte... man dör av tristess när hon är på tv... och då blir man ju faktiskt ganska ordentligt försenad ;-)

2009-10-16 @ 17:39:23
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0