Nej nu jävlar!

Nu har det svenska folket riktigt gjort bort sig tycker jag!
Inför denna idolkväll så var jag säker på vilka som skulle gå vidare och det var iallafall alla dessa som blivit framröstade av det svenska folket...och det skulle bli en av juryn sk Wildcard som skulle åka....MEN det vart ju helt galet ju!!
Jag höll faktiskt lite på Camilla tills det att hon klev upp på scenen efter att hon fick veta att hon blivit juryns Wildcard och bara TOTAL sågade sig själv med hennes kommentarer uppe på scenen...

- "nämen åh va otippat"
- "så himla många bra" och bla bla bla.


TYST människa....lär dig att vara tyst bara. Ytterligare en pinsam händelse, men det är väl bara för henne att lägga dessa på "hyllan" för jag tror nog att det kommer fler under dessa fredagar som Idol kommer sändas (om hon inte blir den förste som åker)

Men jag tycker iallafall att det var otroligt syns att Jon åkte för jag hade så gärna velat sett han framöver... Otroligt mysig dala kille som hade "fötterna på jorden".

Nääää jag skäms över hur "vi" kunde rösta fram henne istället för Jon om jag ska vara ärlig!!

Ut med Camilla och in med JON!!!!!  Japp!



Jag hoppas du söker nästa år igen Jon!!





Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Nä idol e bara kasst de här året tycker jag asså,

2009-10-03 @ 00:01:03
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Nä idol e bara kasst de här året tycker jag asså,

2009-10-03 @ 00:01:04
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0