Sängdax!

Jaha och så var denna dag slut gott folk...kan meddela att det sen förra inläggat kommit en hel decimeter med snö och jag börjar nu gruva mig för morgonen...alltid lika spännande att köra bil på första snön..men det ska nog gå bra - Får bara se till att kliva upp i tid så man slipper stressa.

Har haft mig en "ta hand om dig kväll" ikväll... idetta ingick det



Köpte en ny bodybutter idag som jag bara ÄLSKAR...den får en att längta tillbaka till sommaren, eller ännu mer att ligga på en strand och steka!
Tror den gick på 110 krDomus och den är på 250 ml...rekommenderar den starkt - så vida du är ett kokosfan ;)



Nä hörrni, nu ska jag nog ta och besöka min kudde
...smell ya later.


Kommentarer
Postat av: S@tu

Jamen snön är ju helt underbar... än så länge iallafall :-) Dock inte när man är på promenad och får kippa efter andan... men så lätt ger jag mig inte av!



Skit också... jag skulle våldgästat dig för att kolla på Desperata Hemmafruarna... vi får inte in femman här nere i dalen ;-)



2009-10-07 @ 15:15:43
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0