dag 2 avklarad!

Jappsi, då har man kommit hem från sin andra arbetsdag och det börjar att kännas skönt att få återgå till verklighet kan jag lova....nog för att det har varit så otrooooligt j*vla skönt att få ha varit ledig hela sommaren...9 veckor vart det nog totalt tror jag, och jag har inte varit så långledig sen jag var hemma och var mammaledig feb-05 till sep-06.

Va skönt gumman att du är feberfri och kan själv återgå till arbetet....du e nog saknad kan jag tänka mig!
Jag har inte ett enda kort på mig själv som "ung" här hemma...allt är nere hos mamma i Sthlm...men jag lyckades faktiskt hitta en gammal filofax från 98-99 i en flyttkartong som alltså stått i 10-11 år.
Häll helt ärligt på att garva läppen av mig när jag läste den....kan dra lite expempel så förstår ni.

30 april - SISTA APRIL...SUPA!!!!
5 maj - Var på Saga (nattklubb i Ösd)
21 maj - Omprov i matte (hmmmm not good)
28 maj - Jihoo åker till sthlm på Elitloppet!
31 maj - Sista dagen att lämna in boken i svenska
4 juni - STUDENTEN JIPPPPI!!
7 juni - Första dagen som arbetslös HÄRLIGT!! LATA MIG!!

Ja jag säger då det =)
Detta är bara en liten del....men det jag egentligen ville komma fram till med filofaxen var att jag hittade helt underbart roliga kort på mig och en kompis (min bästis jag hade då) Vi tog dessa i en sån här fotoautomat ni vet....finns dom fortfarande?




Detta är resultatet......



Här var jag och Faddi 15 eller 16 år....alltså ca 12 år sen....Gahhhh!
Men man e tamefaan sig lik...pussmun och en pose på varje bild Hahahahaha.

Shit TRUE FUCKING BLOOD börjar nu...Hörs!


Kommentarer
Postat av: Angie

hahaha.. SISTA APRIL-SUPAA!!! hahaha såå styggt!

Du e faktiskt dig lik! Ser ju typ likadan ut :)

2009-09-09 @ 22:38:48
Postat av: Anonym

hahaha, ja men visst...ja fast där hade jag hål i näsan och körde med den coola stilen...nu e jag mer den snälla rara söra Carro ;)

2009-09-09 @ 23:29:48
Postat av: Carro

söta skulle det vara juuuu!!!

2009-09-09 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0