Fler böcker?

OMG måste jag börja läsa flera böcker nu.. såg ju att dessa fanns!
Det är ju böckerna som gjorde att serien "True Blood" kom till!! och det finns ju "bara" 9 st att läsa :)
Charlaine Harris som har skrivit dom, hon har fått massa priser så böckerna är säkerligen bra!!



Känns ju nästan som att man måste läsa dom! Iofs har jag inte ens läst klart Twilight böckerna, kanske ska göra det först?? :)

Böckerna finns att köpa på www.adlibris.com
Boxen med 7 böcker kostar 394:-
Dead and Gone kostar 152:-
From dead to worse kostar 191:-

Inte så dyrt för så många böcker!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Men eftersom att jag har läst klart mina Twilight böcker så ska jag nog ta o köpa dom ;)



När hade ni tänkt att läsa klart böckerna då? =)

2009-09-03 @ 11:19:12
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/
Postat av: Angie

haha jadu!!!! jag vill ju läsa dom.. jag tror jag köper dom nästa månad så har jag någe att göra i höstmörkret!! :)

2009-09-03 @ 11:20:43
Postat av: Carro

Det låter bra det..... ;)

2009-09-03 @ 14:26:45
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0