Förkyld-Svininfluensa-Influensa?

Tankarna går nu... har jag svininfluensan eller är jag bara sjuk??? Igår började jag känna mig dålig på kvällen... sen har Marcus varit sjuk hela förra veckan så han har fått hosta så jag sov ungefär 3 timmar inatt +att jag vaknar och mår askasst, tar tempen som visar 38,3 grader... bara att stanna hemma i sängen.. var helt utslagen tills Marcus kom hem då jag var tvungen att masa mig upp och få i mig mat! Mår lite bättre nu men febern ligger fortfarande på runt 38 grader... blir en tidig kväll ikväll för mitt huvud känns lika stort som globen!

Tillbaka till sängen och TV-tittande nu...

PS! Carro va mysigt det såg ut på Älgjakten!!!
DS! Fan vad jag dansade??? Säkert därför jag blev sjuk.... :)





Från GoKarten där jag VANN i vårat heat :) woohoo tror de va 19,17 tiden låg på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0