IDOL!

Ha va kul det var att se idol idag för jag känner en tjej som var med där och jag hade ingen aning om att hon hade sökt! Nu är väl kanske inte det så konstigt med tankte på att jag inte bor eller har bott i sthlm sen 13 år tillbaka och inte har den kontakten med henne. Sötaste Dounia som bara var liten när jag bodde i sthlm och jag och hennes storasyster var "bästisar" som det hette under tonåren, hehe.

Dounia gick tyvärr inte vidare, och jag tror dom sa något i stil med att dom inte riktigt fick den där känslan!
Hmmm....ja jag vet inte om jag håller med om det, för RÖSTEN har hon iallafall och  då tror jag att den där "känslan" kommer.

Men vadå, vad vet jag en blond, jämtländsk (japp, det är jag) småbarnsmamma boendes i en by mitt ute i ingenmansland med 2,5 mil till närmaste affär ;)

I mina ögon är du en IDOL Dounia! (felstavat av TV4)



Snurrar bara klippet? Klicka på rutan/klippet så kommer den igång.

Tänk att två systrar kan vara så lika....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0