Man bör skämmas!

Herre gud...jag vill börja med att säga att jag har och kommer troligtvis alltid att förbli halvsenil.
En sak som jag aldrig kan komma ihåg är födelsedagar, eller jo min familj...alltså pappa, mamma, brorsorna, min honey och så klart min son...men sen e det STOPP.
Har så otroligt svårt med detta och en av anledningarna kan nog vara att jag aldrig skriver något i kalendern.

Jag köper samma kalender varje år genom dessa "underbara" jultidningar som barnen säljer men jag använder den aldrig som man ska göra. Längtar varje år till just den stunden när det knackar på dörren och utanför står ett barn med en ryggsäck full med alla möjliga jultidningar... smile....
Nädå...skämt osido..klart det är kul =)

Det jag egentligen ville komma till var att jag har glömt en speciellt persons födelsedag....jo nämligen ingen annan än min bloggkollga som fyllde år den 21 september....

jag ber 10.000.000.0000.00000.000000.00000000.000000000000 ggr om ursäkt raring.
jag har rappat mig själv med björkris så nu kommer jag aldrig mer att glömma dig.



Hoppas du hade en trevlig födelsedag.....firat?




Kommentarer
Postat av: Malin

Tack, vad glad jag blir! :)

2009-09-30 @ 08:12:12
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: S@tu

Men gud vad pinsamt... jag är likadan... jag är verkligen hopplös på att komma ihåg födelsedagar!



Jag har med skräck följt jultidningsdiskussionen på fejjan... jag är en jultidningsmotståndare... militant... hur ska detta gå när vi flyttar upp??



2009-09-30 @ 15:59:53
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0