Natten är räddad!

Som jag har längtat...nu har den äntligen kommit ;)



Så nu ni alla Twilight lowers är det bara att köra på =)
Näää men seriöst...jag tror tamefaan att det går att tjäna pengar på allt här i världen för nog faan kommer folk att köpa denna produkt!



Den heter t.o.m The vamp och vet ni vad det roliga är? Jo nämligen att den gnistrar precis som Edward Cullen gör i twilight och det står även i artikeln att man kan lägga den i frysen så man kan simulera hur det är att ha sex med en vampyr... ni vet the cold one

Den riktar sig till alla som älskar böckerna och filmerna om vampyrer och som är dragna till det förbjudna....
vadå förbjudna? Är det förbjudet att ha vampyr sex?

Den var inte så farligt dyr heller...strax under 300:- ...äh vafaan då tar vi 3st =)

Eftersom att jag inte är in på Expressens Sex & Kärleks sidor så ofta så måste jag tacka söta Becca som tipsade mig om denna artikel ;)

Artikeln finns att läsa HÄR på Expressen.








Kommentarer
Postat av: S@tu

Ehhh... en istapp down there... nah... ingen hit alltså... men det finns säkert nån som går igång på det!

2009-09-01 @ 20:44:16
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahah, så komiskt! Jaa, man kan då tjäna pengar på allt... :P

2009-09-01 @ 20:56:26
Postat av: Viktoria

hehe tror nästan jag köper en :P

2009-09-01 @ 21:05:59
Postat av: rebeccalarsson

hahahaha! vad pinsamt! xD

2009-09-01 @ 21:33:00
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0