The autumn is here

Hej hopp i lingonskogen!
Jaha då var vi snart inne på veckans mitt då och det är redan 15 september.....
Dagarna bara flyger iväg och man hinner inte ens blinka så kommer väl snön också, suck men alla årstider har väl sin charm antar jag.
Träden ute börjar bli så enormt fina och jag hoppas löven får sitta kvar ett tag till innan kylan tar dom!
Jag är inne på min sista utbildningsvecka och imorgon har jag mitt näst sista prov, och jag håller tummarna för att det ska gå bra. Sen på måndag (kanske fredag) så kommer det slutgiltiga sluttestet där jag får reda på om jag får börja jobba på riktigt eller inte....men man har ju två chanser så jag ska se till att vara riktigt utvilad inför detta.







Japp prästkragen är från kvällen (dom lever =) och är det nån som vet vad man kan göra för gott/kul med rönnbär?





Kommentarer
Postat av: Ingrid T

Man kan göra rönnbärsvin:) Har aldrig provat eller smakat men har hört att det är gott. Kanske måste prova?

2009-09-16 @ 07:39:26
Postat av: Linda

gillar att hösten är på väg, mysigt att få kura ihop i soffan med tända ljus å sånt.

fast gillar dock inte att gå upp på morgonen när det e så mörkt=)!



2009-09-16 @ 07:58:07
URL: http://lalinda84.blogg.se/
Postat av: Carro

ja men Ingrid kanske vi ska ta och göra oss ett par liter och prova, för annars är det väl som bara gelé man kan göra va?...och det äter man ju förjäkla ofta ;)

2009-09-16 @ 19:20:45
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0