Dagens summering

Efter att ha rivit av ett åtta timmars pass med ca 300 samtal (vill poängtera att det var lugnt idag) så kändes det underbart att få komma hem igen, även fast jag spenderat väldigt många timmar inomhus sista veckan och verkligen ville komma ut och se människor eller för min del vart det prata med människor.
Det severades mexikansk på munken denna fredag då det var Tacos till middag... gott...enkelt...men ändå lite festligt!

Kvällen fortsatte med ett trevligt besök av Jenny som hjälpte mig att tömma en hel termos med kaffe... alltid lika trevlig att få surra lite skit med någon annan än Honey. Tråkigt nog så är han inte intresserad av att prata smink, kläder och hästar... wonder why?

Kvällen avrundade jag med att sappa mellan Let´s Dance och Moulin Rouge... och när jag nöjt sett kvällens omröstning av LD och fick min vilja igenom att Birrogen skulle åka så säger jag nu natt natt på er alla underbara människor för nu kryper jag till kojs... alarmet ställt på 06:00 för imorgon ska det pratas i telefonen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0