Födelsedag!

Idag fyller min kära älskling år! Det firade jag med att köpa en hel låda Calippo-glassar till honom då det är hans absoluta favoritglass! :) 24 st innehåller en hel låda! *smask smask* det kommer nog glida ner en eller två i min mage också. (sitter och tänker att jag måste skriva punkt inte utropstecken)
MEN inte nog med det! Jag specialbeställde en tårta också :)))))) Såhär såg den ut:





Eftersom han är galen i Törners Chokladbollar så beställde jag en riktigt STOOOOR chokladboll.. och jag kan säga att man blev riktigt mätt på en liten liten bit! Men goooooood så inni!!!!
Kanske inte världens bästa storleksbild men ni vet ju ungefär hur hög en I-phone är :)
Den är iaf STOR!

Det går att beställa i princip vad som helst på Törners, semla-tårta, biskvi-tårta... u name it dom gör de!!!




Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

HAHAHA, men snyggt!

2010-02-10 @ 22:35:30
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilken söt och omtänksam sambo Mackan har..... Skitläcker tårta!!

2010-02-10 @ 22:57:58
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0