Pysselmorgon....

Godmorgon på er... höll jag på att säga men sneglade precis på klockan och såg att den snart är kvart i ett.
Vilken otroligt underbar lördag måste jag säga... strålande soool och spyfritt barn som springer runt runt runt och vill ut och leka.
Har på morgonen suttit och gjort ett födelsedagskort som Anette beställde igår.. detta och en stor kopp kaffe satt jag och mös med.... Nu sitter jag och Traderar lite... har en jäkla massa hästutrustning som bara hänger och varför inte auktionera ut sakerna istället för att dom ska hänga och torka sönder.
Så jag har tvättat och smörjt in allt som jag ska sätta ut så nu är det bara att köra.... jag satte ut ett par ridstövlar förra veckan som jag fick i julklapp av min älskling för många år sen men som jag använt max 4 ggr... Har fått en jäkla massa bud på dessa och högsta budet som är lagt nu är samma pris som om du skulle köpa ett par nya... GLAAAD!



Ska bjuda pappsen på middag ikväll så nu ska jag börja förbereda för det... See yaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0