Röjardag!

Eftersom jag fortfarande är hemma med VAB som förövrigt börjar gå mot rätt håll så håller jag fullständigt på och bli tokig... önskar att det kom hit en snickare med 50 träskyltar så jag kunde få sätta mig och bara bränna bränna bränna....

Har suttit och räknat och jag har säkert gjort runt 50-55 skyltar sen jag började för ca 4 år sen... min trognaste köpare Kicki på Gormgårdens Islandshästar har jag säkert gjort 20 skyltar till om inte mer (tappat räkningen) Funderade ett tag på om jag skulle prova på att jobba med det på halvtid men tyvärr så tror jag inte att efterfrågan är så stor att det funkar.

Men jag har iallafall börjat röja i byrån i hallen som hade så mycket vantar, handskar och halsdukar att jag undrar hur det fick plats i den lilla saken. Vantar och handskar som plutten växte ur för 2-3 år sen hittade jag.... rent ut sagt skamligt att man inte röjer oftare!



Detta är så klart bara en liten liten del av vad jag gjort.... jag skissar upp dessa med blyerts och sedan bränner jag skyltarna med en brännpenna.... sen smaskar jag på 2-3 lager med klarlack.
Här har ni en i närbild så ni ser lite bättre.



Hehe såg att jag bara lagt ut bilder på boxskyltar (hästar) men jag har även gjort en hel del välkomstskyltar för privatpersoner/företag också....




Kommentarer
Postat av: kicki

hej jag tycker du ska börja göra skyltar på halv tid :)du har ju redan ett gäng som du kan börja med :)

2010-02-09 @ 19:00:58
URL: http://gormgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0