Three to go!

Har precis gjort en liten paus i mitt brännande... japp ni hörde rätt, jag sitter och bränner träskyltar.
Känns nästan som om någon hörde det jag skrev härom dagen att jag behövde skyltar så jag hade något att göra nu på dagarna. Det mest typiska är att Wille har blivit frisk (Vilket är bra) men nu är det bara att återgå till verkligheten dvs jobba och komma hem sent...

Men jag får köra järnet på kvällarna (beroende på hur jag jobbar) tills jag får alla klara. Har fem på beställning och är nu klar med två... three to go!

Ska smarra i mig en avocado innan jag fortsätter... yum!




Kommentarer
Postat av: kicki

vad bra jobba på :)skruvdragaren är redo

2010-02-11 @ 15:52:49
URL: http://gormgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0