It´s alive!

Jag har fått liv i min locktång som jag trodde var död... eller den har varit död. Hade kanske använt den max 10 ggr och sen la den bara av.... självklart hittade jag inte kvittot utan sket i det.
Men så igårkväll så var jag så jävla less på mitt raka.. fluffiga hej kom och hjälp mig hår att jag bestämde mig för att skruva isär skiten. Men det gick inte!!! och då gjorde jag bara så att jag stoppade i kontakten och vips så var den varm på 30 sek..... YEAH!!! LYCKA!!

Så nu kan jag volyma upp det lite på morgonen så känner man sig lite roligare i håret!
Hade även kul med min sminkbox idag.... diggar min gothic längst ner... undra vad honey skulle säga om jag gick runt i svart läppar ;)

BTW: Vi har någon form av magsjuka i hemmet så all påhälsning sker på egen risk.





Kommentarer
Postat av: kicki

Har du lite att göra?

2010-02-05 @ 17:52:08
URL: http://gormgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0