Home alone..

Tänk vad skönt det är att vara helt ensammen hemma ibland, och detta är precis vad jag är just nu!
Jag skjutsade Wille på Dagis imorse eftersom man får ha dom där viss många timmar även fast man är ledig och han ville verkligen dit.... så nu kan jag utan att bli avbruten få städa ut min jul i lugn och ro.

Igår så åkte granen ut (tack för iår) och nu ska jag även ta bort det sista av den. Allt utom mina stjärnor jag har i tvrummet som får hänga någon vecka till.

När granen åkte så vart det så otroligt tomt där den stått (jag möblerade om till julen).. och då kom jag på den briljanta idén att damma av mitt vitrinskåp som bara stått tomt och dammit i x antal år.

Vart ganska nöjd med resultatet faktiskt......
Ska dock måla om den till vitt när jag får tid och ork.... ehhh det blir alltså aldrig av ;)



Nä nu ska jag fortsätta röja....




Kommentarer
Postat av: kicki

vad duktig du är

2010-01-12 @ 13:09:27
URL: http://gormgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0