Matrix VS Toni&Guy

Jag fick ju för mig två dagar innan nyår att jag skulle bleka håret.... och resultatet av detta vart så klart en gulare nyans... (vilket jag förstod att det skulle bli)
Men ingen panik för detta utan det vart en heldag på jobbet med mössa på.... tanken var då att jag skulle sticka ner till min frisör och köpa Matrix So Silver schampo (som jag brukar ha hemma)

MEN så klart hade stängt! Hade då hört talas om att Åhlens hade ett silverschampo och eftersom jag inte hade något annat alternativ så svängde jag in och handlade detta. TONI & GUY Platinum Blonde Schampo.
(TONI & GUY flaskan har ett annat utseende en den på bilden)

Efter X antal tvättar med detta så är det bara att konstatera..... Funkar inte ett smack på mitt hår!!
Enda fördelen jag kan se med schampot är att det doftar gudomligt gott iallafall!



Det skiljer inte så mycket i pris på dom heller
TONI & GUY 120:-
MATRIX So Silver 180:- (hos min frisör)

Fast kycklingar är väl söta va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0