När minnet inte riktigt räcker till!

Fast jag bara har en liten pojksnart 5 år och som bara går på dagis så är det ändå en massa saker att komma ihåg... det kan vara allt från idrott varje jämn tisdag och Skogstur varje ojämn tisdag där man antingen ska se till att barnen har gympakläder eller en vattenflaska med sig...  Detta är redan för mig alldeles för mycket och jag glömmer oftast ta med något... även fast jag skriver upp det i kalendern... Vafaan ska man göra???

Man kan ju vara glad att man inte glömmer att klä på sig på morgonen.... ja för fröknarna och jobbkamraternas skull ;)

Även fast jag fick mig ett gott skratt imorse när jag kom ner och fick se min honeys "komihåg lapp" på dörren så måste jag ändå säga att det var smart!

Maskeringstejp Á la 1/2 meter lång x 4 cm bred med svart spritpenna....



DOSA= Matlådan TOMPA= min far som skulle på flyget  MOR=hans mamma som skulle på jobbet  BECCA= Hans systerdotter som skulle på skolan

Funderar fasiken på om man kanske helt enkelt ska ta och målar hela dörren i sån där svart tavelfärg som man kan skriva på.... snyggt? Näää men smart ;)

Nä nu blir det till att steka en av familjemedlemmarnas favvomat.... BLODPUDDING!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

HAHAHAHHA, men vilken smart liten gosse ;)

2010-01-21 @ 21:04:35
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0