"vi ska sy och vi ska sticka vi ska.........

Kvällen har jag ägnat helt och hållet kring symaskinens tecken... jag fyndade en riktigt fin tunika på Gina som var en aningen slimmad kring låren.... och det skulle ju vara trevligt att kunna gå på toa och kunna dansa utan att hela skiten ska "remma" hehe.... nej men skämt osido...kasst tyg (ej töjbart)

Hallå...kvinna...röra sig...kissa...dansa... BIG no no no.

...Men jag kände att jag köper den och provar att sy om den... vart faktiskt riktigt nöjd med resultatet måste jag säga....La in två "remsor" med töjbar textil på sidorna och det vart kanon. det ser ut som en stor nyansskillnad på bilden men det är det inte i verkligheten.






Så medans jag sydde så drack jag vin och sjöng

"Vi ska sy och vi ska sticka
vi ska görat ska ni tippa
för den stora galakvällen
så ska vi sy modellen,
Vi syr och sätter i den
och ett skärp av siden
och Caroline på bal
bland gästerna i hundratal
den vackraste ska bli i slottets stora sal"

Imorgon blir det PARTYYY med the ladies... yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0