Godmorgon!

Hej på er kära människor, jag är nyss uppstigen från en otroooligt sköön säng *gäsp*
Ska idag skjutsa in min mammi till Östersund för hon ska hem till El Stockholmo...hon har varit här i 2 och en halv vecka och nu är det dags att åka hem till jobb o bekymmer, haha...närååå!

Hon har faktiskt en överaskning som väntar på henne hemma i lägenheten för min storerbror har nämligen köpt en plattv till henne som är installerad och klar!



Detta för att hon var snäll och lät min storebror bo hemma ett tag när han kom hem från utlandet och inte hade någonstans att bo....han är en av dom mest omtänksammaste personerna jag känner på denna jord och inte för att han köper grejjer utan skulle ni träffa han så skulle ni förstå....... Skulle vilja se hennes reaktion när hon ser den =)

Igår så satt jag och mamma och kollade på Twilight och tror ni hon gillade den???
Hahaha...hon tar med sig mina böcker hem, men hon vill börja med tvåan direkt vilket jag provar att övertala henne att inte göra...



Nä nu kurrar magen så jag ska nog ta och stoppa mig en brödbit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0