NAIL-POLISH PROBLEM!



Har du inte tid? Är Acetonet eller bomullen slut? Eller är det helt enkelt så att du bara inte orkar?
För mig handlade det ikväll om alla alternativen ovan och därför gjorde jag det jävligt lätt för mig..... Jag målade på nytt lack ovanpå det gamla fula lacket!

För är det något jag tycker är fult så är det bortskavt (speciellt mörkt) lack!! Det är så fult att det nästan borde finnas "nagelacks Lisor" som bötfäller en för detta =)
Jag skäms så mycket när jag har det att jag nästan går med knytna nävar om jag måste visa mig offentligt.... så hemskt tycker jag att det är...

Så jag löste mitt problem för kvällen, smart va? (för jag lär ju vara den första som kom på detta!!)


Vips så slipper man se ut som *?=&%¤#"!)=/& om händerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0