Gaga olalaaaa...

Heeiiiii bloggen!
Sitter hemma med VAB och poppar Lagy Gaga med Bad Romance för fulla muggar... min lille man har åkt på ögoninflammation, igentäppt näsa och livet är bara för orättvist ibland!
Förra veckan var jag hemma mån, tis med VAB för då hade han ont i sin lilla höft att vi först fick åka på HC och kolla och sen vart det en remiss till sjukhuset för ultraljud, röntgen och blodprover..... 6 timmar vart det på tisdagen och vi fick då reda på att han hade Coxitis simplex. Det finns ingen svensk benämning på detta utan det kallas även för höstsnuva.... alltså som en förkylning som sätter sig i höften och som går bort av sig själv.

Men han mår iallafall "bra" nu förutom ögoninflammationen och nästa vecka ska vi tillbaka på en efterkontroll för att se att allt är bra.

Jag vill ge +++++ till sjukvården för jag är så jäkla nöjd med hur dom hanterade det här... var helt inställt på att få åka hem med orden "det är nog bara ett virus men åk hem och vila så återkommer ni om det inte ger med sig"
 
Nä nu ska jag fortsätta poppa min absoluta favoritlåt Bad Romance....  sjukt bra video är det också!
Tror inte jag är ensammen om att tycka detta med tanke på att detta klipp har haft 35 510 543 visningar sedan 23 november 2009!! Not bad!






Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Jag har lyssnat sönder den låten ;)

Nu lyssnar jag på Erik Grönwall ist :P

2009-12-14 @ 15:32:10
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0