Julegrana färdigklädd!

Jag lovade att visa lite bilder på våran otrooooligt fina julgran när den var klar, men eftersom jag inte kunde lägga in bilder från kameran till datorn och jag bara inte orkade åka till pappi så vart det aldrig av.... MEN igår var den iväg på en liten service och NU KAN JAG FÖRA ÖVER BILDER IGEN!!!! JIPPI!!

10.000 julkramar till världens bästa Andreas!

Så här kommer våran vackra gran.... för visst är den bedårande?



Nu ska jag fixa lite här hemma så allt är klart inför morgondagen då jag ska in till stan och ordna det sista med klappar och mat...... snart e det juuul!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Jag hoppas verkligen att ni kommer ner på Julaftonskvällen ;D

2009-12-22 @ 23:43:27
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0