Julhandling... check!

Hej på er så här dagen före dopparedagen..... Här sitter man nu med en liten småland i handen och bara njuter av att allt är klart. Eller jag har lite mycke presentinslagning kvar men sen så + Carro À la Julskinka

Denna dag har flytit på så inåt helvetes bra förutom att jag höll på att klappa ner en kille som tog "min" plats på f.m utanför Barnens Hus... Ja just för att det var Barnens Hus så sket jag i det, hehe ;)

Men det är faktiskt första gångenx antal år som jag sitter ner och inte allt för mycket julstök kvar...
ANLEDNING TILL DETTA:

* Hemma hela förra veckan med VAB och hann med o städa en hel del ;)
* Åkte in tidigt idag för att stöka det sista
* Komihåg lista (dock var jag ändå tvungen att ringa på honey och be han om en del saker)

Japp... så svårare än så var det inte.... ska prova komma ihåg alla punkter tills nästa jul (utom 1:an förhoppningsvis)



Vadå måste jag skriva vad allt kommer ifrån som alla andra? Okej då.... Bikbook för hela slanten förutom Olles brorsa som sitter på huvet och skorna från Wedins som inte längre finns i stan! (bra att hela skon syns!!)

Seee Yaa Later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0