Julstämningen är på topp!

Idag har jag från morgonen lyssnat på julmusik  "vilket jag passar på med när jag är ensammen för min andra hälf är inte så förtjust i det" druckit glögg och eldat i spisarna.... och nu när mörkret fallit in så tänder man så klart ett och ett annat värmeljus (ca 20st, hehe)

Hittade även en stor vas igår som M fick av sin chef för ett par jular sen.... eller ja det låg så klart en wiskey i den när han fick den, men hur som helst så har jag aldrig vetat riktigt vad jag skulle göra med den tills igår kväll när min hjärna la i en andra växel ..... jag har väl kanske 6 småslingor som jag inte använder och då så gjorde jag mig en ljuslykta till ett av mina fönster som faktiskt saknade belysning, så här fint vart det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0