Kyrka, baksmälla och istid!

Ja dom tre orden sammanfattar ungefär min söndag... började med att stiga upp vid 09:45 för att sedan gå och sega fram till 10:15 då jag ringde för att dubbelkolla kyrkisavslutningen som jag trodde var 13:00, fick till svar att barnen ska träffas 10:40 för att genrepa lite och kl 11:00 så börjar det! Gaaaaahhhh

Ursäkta uttrycket men Helvete tänkte jag.... för det är ju ändå 2,5 mil till kyrkan!
Men med bra teamwork från mannen så hann vi dit i tid..... barnen sjöng en massa fina sånger och det hela var över på 1 timme så det gick bra.

På hemvägen så hyrde vi Ice Age 3 och Hangover som förövrigt var mycket sevärda!

Imorgon så ska vi lämna in laptopen på lite privatservice så förhoppningsvis så ska jag äntligen kunna lägga över bilder från kameran igen......så här glad är jag över detta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0