Byte av klappar...

Hej hopp skidsnopp!
Börjar inte jobba förrens 14:20 i dag så jag ska se till att åka in lite tidigare och byta ett skidställ som jag fick av min älskling i julklapp.... det var inte bara en storlek för stort utan två tror jag nog att jag kommer kunna kliva ner (även fast man ätit god och mycket julmat).... framgår kanske inte riktigt på bilderna eftersom jag råkade trycka ihop dom lite för mycket.... men stort var det!

Hur som helst så är jag sugen till tusen på att dra på mig pjäxorna och störta ut i backen... dra några vurpor... få en jäkla massa snö i ansiktet för att sedan längta in i värmen för att man håller på att förfrysa fötterna...

Men det hör som till ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0