Trött som ett as!

Känns som om jag inte skulle ha tagit ur linserna sen igår (vet hur det känns att ha endags linser kvar över natten... gruuus) Men men, imorgon är det sista dagen på detta år så man får väl samla på sig lite sömn och krafter nästa år istället =)
Kom hem här för ett tag sen från ett VÄLDIGT folkigt Lillänge... har inte folk jobb att sköta????
Har blivit tvungen att leta ett nytt skidställ eftersom det inte fanns kvar storlekar i det jag hade fått i julklapp.... så nu har jag varit i varje sportbutik och inte blivit så vidars förtjust i något heller....

Tror jag väntar till värsta mellandaghysterin är över och man kan få gå och kika utan att galet folk river och sliter i allt.

Hittade dock ett par andra behövliga saker som jag fick trösta mig med.... Jakten på mitt snygga skidställ fortsätter....



Fejk UGG´s från Skopunkten, likaså tofflorna.
Fejk pälsmössa från Lindex (känns som kaninpäls)

I ♥ FEJK

Nu ska jag hitta på nåt kul tror jag....lite nervös hur det ska sluta men vafaan man lever bra en gång..... en liten ledtråd: har säkert gjort detta 30 ggr tidigare men det är några år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0