Tips från coachen!

Hej hopp på er!
Usch vad jag blir deppig för vädret verkar inte ge med sig, utan nu på måndag så ska det bli soligt och varmt och det skiter jag i för vi ska ju campa tor-sön och då är det regn regn o åter regn!

Såg på Bunnys Tips blogg att hon hade fått ett tips av våran Angie på hur man gör tatueringar i photoshop, lite kul och hon är ju så duktig Angie på detta.




Så har ni photoshop o är sugen på en tatoo så gå in på Bunnys blogg ovan för att se tipset.
Ni kommer väl ihåg våra syngga bentatueringar som så många trodde var verkliga, men som är gjorda av Angie i Photoshop.



Vilken av dessa tre hade ni föredragit alla ni Robert Pattison lovers?
Jag hade lätt tagit Angies till vänster för där ser han läckrare ut än min till höger!

Ciao






Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo vi hade skit roligt:D. Åååh coolt och kunna göra sånt:)



Rpattz<33333

2009-07-23 @ 15:49:57
URL: http://diiiiiamondz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0