Utmattad!

Idag har jag och Honey städat hela dagen, fyfasiken vad man samlar på sig skit (mest han, hihi)
Men jag har lovat mig själv nu att så fort jag köper något nytt så ska det kastas minst en sak....då kan man inte samla på sig så in i bomben.

Men det stora problemet ligger inte inne i huset och det är inte där vi har städat utan våra ENORMA ladugård eller vad man kallar det, vi har inga kossor o så men det står ett stort as på våran gård full i grejjer!!!
Så desto mer utrymme man har desto mer samlar man på sig.
Vi skulle säkert fått ihop en massa pengar om vi hade annonserat skiten men vem orkar! KASTA KASTA!!

Så nu ska jag ta en välförtjänt dusch!
Kolla in denna tuffa dusch, kanske vore något så där mitt på golvet.



Sen kl 00:00 så börjar ett av dom absolut bästa programmen..



Sov gott kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Nina

cool dusch :D

2009-07-16 @ 12:21:39
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0