Vilken dag är det?

En sak som är säker är att man blir dagavill när man är ledig! Det är redan fredag imorgon och jag ska in till staden för första gången på mer än en vecka, och det görs med blandade känslor.
Måste bla fylla upp kylskåpet som har börjat sina så då är det bara att ladda batterierna och åka.
....och ja det är klart att jag ska hälsa på er, OM jag ska ner på stan =)
Saknar er!

Dagen idag har varit helt underbar, var som sagt hem till Jenny (granne) och tiggde åt mig en kopp kaffe.
Jag vart kvar där i 5 timmar!!! Vart bjuden på lunch och vi hade det sååå mysigt i solen medans barnen lekte.
Mina underarmar fick smaka på solen ska ni veta...red like tomatos.
Kan tyvärr inte visa några bilder för jag måste installera nåt jävla program innan jag kan föra över bilder igen.. pga den där lilla 1,13 cm terroristen.

Har precis tagit en välbehövlig dusch så nu ska jag krypa till kojs.


....och GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Jag vill ha bilderna Carro =)

2009-07-03 @ 00:25:06
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0