Wet Weekend 2

Jag kör samma överskrift som Angie då jag också har haft det blött MEN riktigt mysigt.
Vi anlände i torsdags och fick upp tältet och satte oss och tog en grogg, klockan var ca 22:15 när vi var klara och vi fick då reda på att dom skulle stänga camping nr ett för den REDAN var full, puhh vilken tur vi hann komma in på den för camping nr 2 ligger en bit bort och det blir så jobbigt att behöva gå fram och tillbaka hela tiden.
På fredagen anlände en gammal lumparkompis till Honey o hans tjej från Ljusdal och vi riggade iordning deras boende också.
Efter det så stack vi in på området för att ställa upp i Terrierracet med våra doggisar men fick då reda på att arrangörerna för det hade inte dykt upp eller hört av sig Fyyy för er JRTC!!
Men vi fick då frågan om vi hade lust att "ta över" det under helgen.....hmmm vi behövde en liten funderare på det så vi bad om att få återkomma med svar.

Senare på dagen så ringde den ansvarige från Fäviken och ville höra om vi hade bestämt oss och vi sa att KLART VI FIXAR DETTA!!
Som kompensation för detta så fick vi hela Campingen + Inträde hela helgen tillbaka betalt och det vart 760:- per person + Lunchbiljetter för en dag.
Tack så mycket Casimir för att vi fick äran att vara en del av detta underbara evenemang!

Oj vad detta blir lååångt om jag ska fortsätta skriva så jag fortsätter nån annan dag....Lägger in några sjukt dåliga mobilbilder men ska väl kunna bjuppa på några andra roliga här inom kort!


På väg i sääääng!


Min Honey och en otroligt gullig tjej Anna-Karin som vi bodde ihop med.
Ni ser vad torrt o mysigt det är utanför förtältet!!




SJUKT bra party band som spelade på kvällen...


Ehhhh okej?

Psst...efter söndagens sista Terrierlopp så vart vi tillfrågade om att ha hand om hela nästa års terrierrace också.....och SÅ KLART VILLE VI DET!!!

Nu ska jag sussa tror jag för man har en hel del sömn att ta igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0