Bilder!

Har helt glömt bort att lägga upp bilder från i lördags när vi var på motormässan, men såg nu när jag tömde kameran att det märktes att det var jag (inte så intresserad) som tog bilderna.

Det vart inte så överdrivet många!







Jag provade prata med han och fråga hur länge han hade du suttit där??
....dock utan resultat!


Snygg! Våra grannar har en likadan fast cab, och den var vi in och cruisade med
igår på Morsdag...riktigt nice var det + en gudomlig middag på Athena.









Dom ville ha en frivillig som stod inne i buren när dom åkte!!
HADE DU VÅGAT?

...och jodå nog fick dom en frivillig...



Wille får instruktioner av Rallyföraren Jocke Nyman




Denna funderar jag och Honey på att åka upp till Fäviken Game Fair med i
Juli, haha dåligt coolt.
Den var skitsöt och hade t.o.m en blomlåda bak på bagageluckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0