Helgen!

Ojoj va lite bloggande det har blivit i helgen! :S
I fredags så tog vi det lugnt och bara var hemma! På kvällen ringde mamma och undrade om Julia fick sova över hos oss eftersom hon saknade sina syskon :D Klart hon fick de! Så då vart man barnvakt, hon stannade hela lördagen också tills vi åkte till storebrorsan som ska gifta sig om 2 veckor ! Där blev det lite bröllopsplanering och god middag bestående av indisk plockmat från Restaurang M, något jag verkligen måste göra om för gud vad det var gott!

Imorgon väntar jobbet! Inget man direkt längtar efter men senare i veckan så dimper ju skatteåterbäringen ner på kontot vilket är mycket välkommet! :D woohoooo

Bjuppar på litte bilder iaf!


Solen tittade fram i helgen, men det var ändå väldigt blåsigt!


Lilla söta Julia hemma hos oss på besök!



Självklart har jag läst hur mycket som helst också ur "Om jag kunde drömma" helt underbar bok, tur att det finns 3 delar till att läsa!!!!

Hoppas ni har haft en trevlig helg! Nu ska jag återgå till boken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0