Myyys med matte ENSAMMEN!!

Vi har tre hundar (terriers) och alla som har terriers vet nog vad jag pratar om.
Självständiga, vet vad dom vill, stoooor hund i liten förpackning, har aldrig sett sig själv i spegeln!!
Jag har två hanar och en tik, varav den äldste hanen är far till den yngsta hanen, men...det går bra tills det att man tex börjar kasta pinnar etc...då börjar dom och slåss, och då menar jag slåss.
Usch dom gjorde det tidigare idag och jag lovar att adrenalinet stiger på en när man ska separera dom...det enda som funkar för att det inte ska bli akutvetrinär är järnhanske...men det gick bra, ett jack ovanför nosen på Milou (pappan)
Men lite myyysegos ensammen med matte så är det okej, inte för att jag tycker om att bada men vad gör man inte för att få lite ensamrätt =)



P:S Jag ska till frissan snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0