Tiden går fort!

....nästan lite för fort kan jag känna ibland. Jag fick min lilla stora pojk för 4 år sen och det känns verkligen inte som det.
Bara dom två sista månaderna har han börjat prata så vuxet på något vis, jag har verkligen fått reda på hur en trotsig 4a åring beter sig... det smälls i dörrar, det tjuras med armar i kors, det pekas pekfinger att ja du ska också passa dig mamma, och ett och ett annat litet fult ord kan ploppa upp ibland....det gäller att man håller sin egna tunga i styr för dom snappar upp ALLT nu!

Nu kom hans kusiner upp och hämade han för dom skulle ha myspys nere på deras veranda...man daltar nog lite för mycket ibland...men inte för at man ska släppa allt för mycket, men!

-här ta på dig jackan nu (JAG)
-JA mamma (WILLE)
-För det är faktiskt inget vidares väder ute nu (JAG)
-okej (HAN)


Okej, detta gick smidigt nu för att han hade fått en ny jacka idag som han var så stolt över...annars är det disskutioner om att "men han har ju ingen jacka" nä men det spelar ingen roll vad han har och inte har, DU ska ha på dig jackan/tröjan =)

JAJA älskar dig iallafall pluppen, BTW han sa till mig och Honey vid matbordet igår att han vill bli storebror nu *gulp*




Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Åh, en kusin till ;)

hehehe,

2009-06-13 @ 21:30:32
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0