Inför Eurovision!

Jag var ute på en myspromenad med hundarna.
Jag lovar att det inte är lätt att få med fyra hundar på en och samma bild (en i koppel desutom!) Men här  kommer iallafall ett par foton.
Nu är det lite pepp inför eurovision som gäller.....fyfaan vad spännande!! fast det är det ju varje år mem nu käns det ändå som om att vi inte har en sån där typisk svensk schlager utan en liten mer utstickande.

Men vi får väl se vad det blir för resultat...en sak är iallafall säker..och det är att jag blir glad om ngt nordiskt bidrag skulle vinna för visst fasiken har vi bra låtar Sverige(MARLENA YEAHHH!!! , Norge (skitbra) Island (gud vilken vacker tjej o bra låt) Finland (ehh låtskrivare från Sverige....kan det bli annat!! Asbra låt!!) Danmark (är dom me förresten?)



Här ska det bli hundgård!

















Grabbarna får stanna hemma, jag och Puma drar ner till dom andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0