MÄTT!!!

ÅÅÅ jag är fortfarande mätt efter den underbara måltiden på Simon & Viktor!!! Men det var så otroligt gott... synd att man inte kan äta ute mer ofta!

De andra i gänget drog vidare til Bishops Arms, men jag kände att jag inte orkade så jag åkte hemåt!

Men innan jag satte mig på bussen så handlade jag cola, ballerinakex och en ny smak av Ben & Jerrys glass.



Jag måste tyvärr säga att den var inget för mig!! :( Tur att jag har en man som gillar all glass så den inte går till spillo!
Colan och bellerinakexen vad mycket goda :D som vanligt!! Nee nu tänker jag hålla mig till min gamla hederliga Chocolate Fudge Brownie.. den vet jag att jag älskar !!!

Sen har jag nog inte sett något sjukare än detta!!!! Kan det ens vara sanning?



Rövhålet!!!!! va va va va ????
Jaja... kul att få frågan "Jaha men vart kommer du ifrån då?"
"Ehmmm ehhh jag kommer från ehmmm Rövhålet utanför Orsa"
hahahaha

Nu ska jag återgå till min film "The Fantastic 4, Rise of the silver surfer"
och btw... jag kan ta Jessica Albas utseende ;)

Ovahh and Awwwwuuut

Orkar inte leta fram signaturen


KRAMAR ANGIIIEEEEE!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0