Nya utemöbler.. Ja tack!!

Efter helgens prat om utemöbler så har jag varit ute på nätet och kikat runt lite.
Ingrid var helt inne på att vilja ha Rottingmöbler och jag måste säga att jag  helt klart håller med henne...den här gruppen får gärna komma med paket hem till mig.

 



 



PRIS

Fotölj: 1495:- / st
jag vill ha 2st
3 sits soffa: 3495:- (finns även 2-sits 2495:-)
Bord: 1195:-

- MINUS:
dom vita dynorna som tyvärr inte är så passande när man har barn!

Summa: 7680:-

Vill även ha denna.



Hammock - finns i vit- och svartlaserad furu med polyester-tak (jag vill ha svart)
Pris: 2495:- Dynor ingår ej.

Möblerna finns på halens

Kommentarer
Postat av: Young brunett

Fy faaan! Ge mig dom! Så jäkla snyggt!!

2009-05-03 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0