Tack för trevligt sällskap!

Åh vilken god mat Simon & Viktor har, jag beställde in:

Förrätt
Vitlöksbröd

Gratinerad med mozzarella och cheddarost
(Grilled garlic baguette with Mozzarella and Cheddar cheese) med en Brahma (Brasiliansk öl)

Varmrätt
Grillat oxfiléspett
Av svensk oxfilé och grönsaker, serveras
på spegel av pepparsås och bearnaisesås.
Friterad klyftpotatis.
(Skewers of grilled Swedish fillet of beef.
Served on peppersauce and sauce béarnaise
and Pommes Chateau.)
och till varmrätten vart det en Staropramen (öl)

JUMJUM!!!

Här kommer lite bilder, och ursäkta bildkvalitén..dåligt ljus inne + mobilkamera =)



Angie & Veronica, vi kom lite tidigare än dom andra och han därför beställa in varsin öööl (Veronica Viiiin)¨
Ursäkta bildkvalitén på denna (ÄR NI NÖJDA NU!!)



Mmmmm, men vitlöksbrödet hann jag inte ta kort på för det tog slut innan kameran ens åkt fram!



Dåligt ljus därav den fina kvaliten....





Veronica ville inte vara med på bild WHYYYYY!!!!!



Utan jag & Angie fick posa själva!

Tack för trevligt sällskap...jag var tyvärr tvungen att åka hem *snyft*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0