Already Frajday

Börjar med att säga *asg* åt förra inlägget av Angie.... helt sjukt stört ;)
Är idag gladare än sist för nu har det kommir snöööö och det är så vitt och fint ute och man blir genast på bättre humör.
Idag så började jag inte jobba förrens på eftermiddan och det var så mysigt att få "strosa" omkring på fm utan att behöva stressa (speciellt med tanke på hur inåt h*lvete halt det var på vägen in till stan)

Men imorgon är jag ledig och har därför beslutat mig för att åka in och ta Vaccinationssprutan.
Har förberett min son hela veckan om denna dag så imorgon efter det är gjort så ska han få sig en ny fisk till akvariumet på sitt rum....sen har jag även lovat att han får bestämma middag.... och han stod länge och funderade på vilken av favvorätterna han skulle ta...Blodpudding, pizza, spagetti o köttfärssås eller Tacos?

....Jag vart så klart JÄTTEGLAD när han valde Tacos..ganska länge sen vi käkade det.

Just ja, i tisdags så var jag, wille och min pappa upp till Honeys och min stuga för att grilla och mysa lite.
Honey jobbade så han missade våran lilla utflykt.
Ingen ström, bara tysnaden och spraket från granveden i spisen ... åhhhh man vill inte åka där ifrån.
Medans min pappa tog en sväng i skogen och Wille tvärslockande i sängen så passade jag på att slappa lite vid köksbordet med en gammal bok och en kopp kaffe..



Detta min vänner är.... Avkoppling!

Puss & Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0