Dagens pungfråga!

Han -Hej jag vill ha adressen till Mekonomen i Falun ...
Jag -Är du verkligen säker på det? Ska jag inte göra dig besviken och säga att den ligger på Karl Bertilgatan 2 i Falun
Han -Nää jag vill ha den riktiga adressen


Alla som jobbar vet vad Mekonomen i Falun har för adress ...

Jag -Då ska vi se, Mekonomen i Falun ligger på Ryckepungsvägen 1
Han -*ASGAAAAARV*


Det roliga i det hela är att killen inte är en liten fjortis som busringer med sina kompisar utan detta var en kille 25-35 år med en massa tjej/killkompisar i bakgrunden som också viker sig av skratt (högtalartelefon)

Killen garvade så underbart härligt att jag faktiskt också tyckte det var kul och han kunde knappt få fram orden Kan du skicka detta som ett sms? för han skrattade så mycket =)



Det roliga är att det till största del är "vuxna" människor som ringer in och frågar efter denna uppgift!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0