Aquaria

Sista dagen i Sthlm innan det är dax att bege sig hem till El Jämtland.
Har precis kommit hem från en tre rätters middag hos min farmor och hennes gubbe, så nu tror jag att min mage spricker.

Igår så var vi på Aquaria och tittade på fish och det var riktigt skoj... det enda negativa jag har att säga var att det var mindre än jag trott....

Efter det så drog vi på en tapas restaurang och beställde in en massa smårätter som bla friterad bläckfisk, musslor, scampi, fläskfilé, friterad potatis och en massa dipper.... sjukt gott!

Sen drog jag hem och la mig på soffan en sväng för att sedan duscha och svida om. Mötte upp min lillebrorsas sambo Marina i slussen och vi drog på Kellys och mötte upp resten av gänget. Kellys öl kostar bara helt otroliga 19 kronor!!! Billigare än så går det nog inte att få ölen...
Sen drog vi vidare på annat och hade skoj... jag var hemma vid tre och är idag glad att jag inte fortsatte vidare som vissa andra gjorde.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mamma och Wille....











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0