Hej

Efter en god nattssömn så sitter man nu 65 mil hemifrån i mamsens lägenhet. Vi var framme 20:30 igår och resan gick utmärkt... Tackar jag Ingrid för (lånade en dvd att ha i bilen)

Idag så kommer min storebror och hälsar på.... har inte träffat han sen juni så det ska bli kul, och eventuellt så drar vi hela familjen till min farmor ikväll för att äta och spela lite kort.

Detta tog jag imorse när jag satt på balkongen med en kopp te.... undra vad det var som hade hänt?
Det var från början 6 brandbilar .....






Nä nu ska jag ta en dusch... vi hörs!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Jag tycker att dom där husen är så himla fina! Hoppas att ni får det bra i huvudstaden! Kram!

2009-11-13 @ 10:38:24
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

Jag tycker att dom där husen är så himla fina! Hoppas att ni får det bra i huvudstaden! Kram!

2009-11-13 @ 10:38:27
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0